Asiakaspalvelu - Kuinka voimme auttaa sinua?

Tärkein tavoitteemme on varmistaa, että kokemuksesi kanssamme on poikkeuksellinen. Tukeudumme sinua koko prosessin ajan, ensimmäisestä hetkestä, kun löydät jotain, josta pidät, siihen, että se löytää paikkansa kodissasi, auttaaksemme sinua luomaan kodin, jota todella rakastat.

Ymmärrämme täysin, että matkan varrella voi ilmetä kysymyksiä. Olipa kyse sitten sopivan kuvakehyksen valitsemisesta kotiisi tai tietyn tuotteen toimitusajan ymmärtämisestä, olemme valmiita avustamaan sinua koko matkasi ajan. Olemme täällä sinua varten, kun tarvitset meitä!

Jotta kokemuksesi olisi mahdollisimman sujuva, tarjoamme kattavan asiakaspalvelun, joka sisältää helppokäyttöisen chat-toiminnon, nopeat sähköpostivastaukset ja puhelintuen. Tarjoamme myös kattavan usein kysyttyjen kysymysten osion, jotta voit helposti löytää vastaukset kysymyksiisi, kun tarvitset niitä.

Tervetuloa BGA:han!



Haluatko tehdä palautuksen?

Me välitämme ympäristöstä ja pyrimme edistämään kestävää kehitystä. Siksi emme automaattisesti sisällytä palautuslomaketta toimituksiimme, vaan tarjoamme sitä vain pyynnöstä.

Varastotuotteilla on 90 päivän palautusoikeus. Mittatilaustuotteet ja kehitystyöt eivät ole palautettavissa.

Klikkaa tästä aloittaaksesi palautuksesi

Haluatko tehdä reklamaation?

Ota yhteyttä joko chatin kautta tai yhteydenottolomakkeemme kautta ja kerro, mihin tuotteeseen se liittyy, sekä tilausnumerosi. Liitä mukaan myös kuva vauriosta, niin autamme sinua. 

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiimme  kysymykset & vastaukset -osiossa.


Chat

Nopein vastaus - Ota yhteyttä chatin kautta, voimme aina auttaa sinua heti.
Klikkaa chat-ikkunaa oikeassa alakulmassa aloittaaksesi keskustelun.


Sähköposti

info@bga.fi

Voit lähettää meille sähköpostia vuorokauden ympäri, ja vastaamme kaikkiin sähköposteihin 24-48 tunnin kuluessa arkipäivisin, mutta usein paljon nopeammin.